1 update Curacao - Reisverslagen van Maaike Berghuis - WaarBenJij.nu 1 update Curacao - Reisverslagen van Maaike Berghuis - WaarBenJij.nu

1 update Curacao

Hoi Hoi,

Na een lange voorbereiding was het 21 augustus eindelijk zover, Myrthe en ik gingen naar Schiphol. Ondanks dat ik er ontzettend veel zin in heb, vond ik het toch ook wel heel erg moeilijk om afscheid te nemen van mijn vriend Martin en mijn ouders. Gelukkig viel deze spanning toen we op Curacao geland waren zo goed als weg. Eenmaal aangekomen gingen we naar het kantoor van Wereldstage voor een snel drankje en de sleutels van ons huisje, de Nieuwestraat 3. Na het drankje vertrokken we naar ons huisje. Ons huisje is blauw met geel en we hebben een mooie kamer! Ook hebben wij een super schattige buurkat genaamd Sjakkie. Nadat we ons geïnstalleerd hadden in onze kamer, gingen wij samen met onze huisgenoten een drankje doen bij een café verderop in de straat. Rond 11 uur gingen wij weer naar ons huisje om te gaan slapen. De volgende dag voelde ik mij helaas niet goed en was ik erg moe en nauwelijks in staat om te eten, vanwege de misselijkheid. Ondanks de misselijkheid ging ik samen met een paar huisgenootjes naar bar88 om aan het water van het zonnetje en een drankje te genieten. ' S avonds gingen wij uit eten bij café Wilhelmina. Helaas was dit voor mij niet echt een succes, vanwege mijn aanhoudende misselijkheid. Na het eten gingen mijn huisgenootjes naar mambo beach, ik besloot om samen met een ander huisgenootje naar de pondjesbrug in Willemstad te lopen. Deze zag er ontzettend leuk uit met alle lichtjes! Vandaag hebben Myrthe en ik ons autootje opgehaald en zijn wij met onze huisgenootjes naar Kokomo Beach geweest. Dit was echt werkelijk een paradijs. Ontzettend mooi blauw water en een schommel midden in het water. Vrijdag hebben Myrthe en ik onze kennismaking op stage. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Helaas blijft het wel moeilijk om contact te leggen met het thuisfront vanwege het gebrek aan wifi en het tijdsverschil. Gelukkig heb ik al even kunnen skype met Martin en mijn moeder. Voor nu was dit het even, maar volgende week kom ik vast weer met nieuwe verhalen over hoe ik het heb op Curacao.

Bon Dia

xxx-maaike-xxx

Recente Reisverslagen:

Maaike

Voor mijn hbo-v stage ga ik samen met een vriendin naar Curaçao voor 10 weken

Actief sinds 25 Mei 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5836

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2018 - 05 November 2018

1 update Curacao

21 September 2018 - 02 November 2018

Buitenlandse stage Curacao

Landen bezocht: