5e update Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maaike Berghuis - WaarBenJij.nu 5e update Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maaike Berghuis - WaarBenJij.nu

5e update Curaçao

Door: Maaike Berghuis

Blijf op de hoogte en volg Maaike

28 September 2018 | Curaçao, Curaçao

Bon Dia!

Hier weer een update vanuit het zonnige Curaçao. Afgelopen week was het erg druk op stage en in het weekend, vandaar dat er even geen update kwam.

Vorige week woensdag kwamen er 2 vriendinnen van Laura aan. Samen met Laura hebben wij hun opgehaald en zijn wij een drankje gaan drinken bij een cafe in de straat. Laura had als tip van een collega gekregen om bij Pop’s Place te gaan eten, dit hebben wij op donderdagavond gedaan. Ik heb een soort stoofpotje met geit gegeten, dit was echt het lekkerste wat ik tot nu toe op het eiland heb gegeten. Ook het personeel was heel aardig en gastvrij! Op vrijdagavond zijn wij bij 88 een pizza van 1 meter gaan eten, ook dit was weer erg lekker! Daarna zijn wij met zijn alle naar nachtwerk gegaan. Dit was erg gezellig Zaterdag zijn wij met zijn 5e naar nationaal park Sheta Boka gegaan en naar het strand Playa Grandi. Ik vond het ook wel eens leuk om behalve de stranden wat anders van de natuur van Curaçao te bekijken. Op Playa Grandi hebben wij met schildpadden gezwommen. Dit was zo gaaf!! De schildpadden waren totaal niet schuw en zwommen heel dicht bij, ik heb hier met mijn onderwatercamera (dankjewel martin) mooie foto’s van kunnen maken.
Op zondag zijn wij met een groepje naar klein Curaçao geweest. Wat ze zeggen klopt, de tocht met de boot was erg heftig vanwege de golven op zee. Gelukkig had ik van te voren een Primatour ingenomen, zodat ik niet misselijk werd. Op klein Curaçao kregen wij een heerlijk ontbijt en hebben wij lekker gerelaxed op het strand. In de middag zijn wij naar de vervallen vuurtoren gelopen en was er een bbq als lunch. Dit eten was ook weer erg lekker! Na de lunch zijn wij een schildpadden tour gaan doen met een deel van de groep. Dit keer zagen wij iets minder schildpadden dan bij Playa Grandi, maar het blijft natuurlijk super gaaf om met schildpadden te zwemmen. De terug weg was een stuk rustiger, omdat je dan met de golven mee vaart, dit was wel fijn na al het eten. Eenmaal thuis waren wij allemaal erg moe en hebben Myrthe en ik even snel wat gemaakt en zijn wij niet lang daarna gaan slapen.

Op stage ben ik nog steeds bezig met het uitvoeren van het tevredenheidsonderzoek, aan de hand van enquetes. Alle ouders zijn erg vriendelijk en zijn bereidt om een enquete in te vullen. Dat is erg fijn voor het beste resultaat. Volgende week is de laatste week dat Myrthe en ik de enquetes af gaan nemen, daarna gaan wij alles uitwerken en een adviesrapport maken. Verder heb ik dezelfde bezigheden en is stage hetzelfde als de andere weken.

Dit was de update van deze week weer, volgende week ben ik er weer met nieuwe verhalen!

Ayo!
Xx-Maaike

  • 28 September 2018 - 11:18

    Wilma De Leeuw:

    Hoi Maaike, laat je gewoon even weten dat ik je verslagen iedere keer vreselijk leuk vindt. Ben zo blij voor je dat je het zo naar je zin hebt en ook in je vrije tijd een leuke tijd hebt. Zwemmen met schildpadden in de stilte onder water moet wel een bijzondere ervaring zijn! Groetjes van ons allemaal en een high give van Wout

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Voor mijn hbo-v stage ga ik samen met een vriendin naar Curaçao voor 10 weken

Actief sinds 25 Mei 2018
Verslag gelezen: 634
Totaal aantal bezoekers 5830

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2018 - 05 November 2018

1 update Curacao

21 September 2018 - 02 November 2018

Buitenlandse stage Curacao

Landen bezocht: