Even voorstellen - Reisverslag uit Koudekerk a/d Rijn, Nederland van Maaike Berghuis - WaarBenJij.nu Even voorstellen - Reisverslag uit Koudekerk a/d Rijn, Nederland van Maaike Berghuis - WaarBenJij.nu

Even voorstellen

Door: Maaike Berghuis

Blijf op de hoogte en volg Maaike

25 Mei 2018 | Nederland, Koudekerk a/d Rijn

Hoi Hoi,

Mijn naam is Maaike Berghuis en ik ben 21 jaar oud. Samen met mijn ouders en 2 katten woon ik in Koudekerk aan den Rijn, een klein dorpje bij Leiden. Ik studeer verpleegkundige aan de Haagse Hogeschool. Ik zit in mijn 2e leerjaar en ik heb het hier erg naar mijn zin. Naast mijn studie ben ik soms in de sportschool te vinden, mits ik hier motivatie voor kan vinden. Ook ben ik vaak bij vriendinnen en mijn vriend te vinden. Ik ben inmiddels bijna 1,5 jaar samen met mijn vriend. Ik vind het erg leuk om uit te gaan en om te shoppen.

Samen met een vriendin wil ik in mijn 3e leerjaar naar Curaçao voor een oriënterende stage van 10 weken. Op dit moment zijn wij bezig met ons plan van aanpak en het regelen van onze kamer en vliegtickets. Dit doen wij met hulp van Wereldstage Curaçao. Een buitenlandse stage lijkt mij een geweldige ervaring om je verder te ontwikkelen als verpleegkundige maar ook als persoon.

Vanuit school is het de bedoeling dat ik vanaf vandaag elke week een berichtje schrijf over hoe het gaat met de buitenlandse stage naar Curaçao. Eenmaal op Curaçao ga ik natuurlijk schrijven over mijn ervaringen.

Voor nu is het nog even wachten op goedkeuring van de Examencommissie.

X-Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Voor mijn hbo-v stage ga ik samen met een vriendin naar Curaçao voor 10 weken

Actief sinds 25 Mei 2018
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 5855

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2018 - 05 November 2018

1 update Curacao

21 September 2018 - 02 November 2018

Buitenlandse stage Curacao

Landen bezocht: