Positief advies - Reisverslag uit Koudekerk a/d Rijn, Nederland van Maaike Berghuis - WaarBenJij.nu Positief advies - Reisverslag uit Koudekerk a/d Rijn, Nederland van Maaike Berghuis - WaarBenJij.nu

Positief advies

Door: Maaike Berghuis

Blijf op de hoogte en volg Maaike

16 Juli 2018 | Nederland, Koudekerk a/d Rijn

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets op mijn blog heb geschreven, dat komt omdat ik het nogal druk had met de laatste tentamens en verslagen in te leveren.

Bovendien kregen wij ook maar niks te horen van de examencommissie op onze school. Maar nu is eindelijk het verlossende woord eruit. Myrthe en ik gaan voor 2,5 naar Curaçao. Myrthe en ik kijken hier ontzettend naar uit!

Voorloppig zal ik even niks plaatsen op mijn blog, maar zodra Myrthe en ik op 21 augustus naar Curaçao vliegen, zal ik weer een berichtje plaatsen. Natuurlijk blijf ik ook verhalen schrijven over de dingen die ik meemaak op Curaçao.

Voor nu voorlopig dus tot 21 augustus.

-x- Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Voor mijn hbo-v stage ga ik samen met een vriendin naar Curaçao voor 10 weken

Actief sinds 25 Mei 2018
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 5838

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2018 - 05 November 2018

1 update Curacao

21 September 2018 - 02 November 2018

Buitenlandse stage Curacao

Landen bezocht: