1e update Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maaike Berghuis - WaarBenJij.nu 1e update Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Maaike Berghuis - WaarBenJij.nu

1e update Curacao

Door: Maaike Berghuis

Blijf op de hoogte en volg Maaike

24 Augustus 2018 | Curaçao, Curaçao

Hoi Hoi,

Na lang wachten was het 21 augustus eindelijk zover, Myrthe en ik mochten naar Curacao. De vlucht duurde 9 uur en 18 minuten en ik begon mij na een aantal uur toch stierlijk te vervelen. Eenmaal aangekomen werden wij opgehaald door Wereldstage en gingen wij naar het kantoor van Wereldstage voor een borrel en een snack. Na een uurtje werden wij naar ons huisje gebracht. Myrthe en ik verblijven allebei in de Nieuwestraat 3, maar hebben wel een eigen kamer. Toen wij geinstalleerd waren zijn wij samen met wat huisgenootjes naar een happy hour van een bar geweest, dit was erg gezellig. De volgende dag was ik erg misselijk en heel moe. Ondanks de misselijkheid zijn wij naar Bar 88 gegaan. Dit is een onwijs leuke bar met een strandje en een terras aan het water. Hierna zijn wij uit eten gegaan bij Cafe Wilhelmina. Dit was helaas geen succes voor mij, vanwege de aanhoudende misselijkheid. Mijn huisgenootjes zijn na het eten naar een feestje naar Mambo Beach gegaan. Omdat ik niet zo lekker was ben ik met een ander huisgenootje even naar de pontjesbrug in Willemstad gelopen. Deze was super mooi verlicht. De volgende dag gingen wij met een paar huisgenootjes naar Kokomobeach. Hier hebben ze een ontzettend leuke schommel midden in de zee. De perfecte plek voor instagram foto's. Na het strand konden Myrthe en ik onze auto ophalen. Vandaag hebben Myrthe en ik onze kennismaking met onze stage. Hier kijk ik erg naar uit.

Helaas blijft het wel moeilijk om contact te leggen met het thuisfront, vanwege het tijdverschil en het gebrek aan wifi. Gelukkig heb ik al wel even contact gehad met mijn ouders en Martin. Voor nu was dit het even, maar volgende week kom ik zeker weer met een nieuw blog over de avonturen die ik hier beleef.

Bon Dia
Xxx-Maaike-xxx

  • 24 Augustus 2018 - 16:12

    Mariska:

    Hoi meis! Wat naar van je misselijkheid, dat is naar. Nu wel minder? En gaaf die foto op de schommel. Je zal nog veel meer fotogenieke plekjes gaan ontdekken. Naar ook van de verbinding met thuis, maar dat komt wel goed. Ik ben benieuwd naar je volgende verhalen.

    Liefs
    Mariska

  • 24 Augustus 2018 - 17:07

    Joke Berghuis:

    Hoi Maaike,
    Kijk, de belangrijke dingen heb je al bezocht :) Klinkt echt goed. En met die verbinding komt het vast goed hoor. Kreeg nog een tip: als de bewoners met alarmlichten over de vluchtstrook rijden zijn ze echt dronken dus ...oppassen met al die happy hours. Stay happy en we spreken elkaar snel weer.

    Liefs,
    Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Voor mijn hbo-v stage ga ik samen met een vriendin naar Curaçao voor 10 weken

Actief sinds 25 Mei 2018
Verslag gelezen: 638
Totaal aantal bezoekers 5831

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2018 - 05 November 2018

1 update Curacao

21 September 2018 - 02 November 2018

Buitenlandse stage Curacao

Landen bezocht: